søndag den 19. maj 2013

En skøn cykeltur

I går var det sommer, og det er med at nyde det, imens det er der.
Efter en hyggelig morgenstund med en god portion morgenmad, besluttede jeg mig for, at cykle en tur i det blå. Hvad jeg troede skulle blive en lille cykeltur, blev impulsivt til at cykeltur til Rønde, og så skulle jeg jo hjem igen.

Inden jeg cyklede fra Trøjborg, købte jeg en sandwich ved Anettes Sandwich, så jeg kunne holde et frokost-pit-stop på turen.

Hvis nogle af jer, selv skulle få lyst til at cykle turen, så kan I her se de skønne cykelruter i Danmark.

Knap 30 km hver vej, det sætter sine spor på kroppen, men er det hele værd!
Men jeg skal ikke lige cykle de næste par dage!




I dag står den på hjemmehygge, og kroppen får lidt hvile.
Så er det jo skønt man har fri igen i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar