søndag den 14. april 2013

Drikkeskyr

En af de blogs jeg følger, med stor begejstring er Healthjunkie
Jeg har tidligere fortalt om de sunde snack, som Sofie er en mester til at lave.
Derfor har jeg igen, med stor glæde, afprøvet en af hendes opskrifter.

Denne snack kan bruges til morgenmad på farten, eftermiddagssnack, lidt næring efter træning, eller hvad man nu synes det passer til.
Jeg tænker også den kunne være lækker til en brunch, da den er let og syrlig.

Sofie har lavet lidt forskellige varianter af drikkeskyr, skovbær/lakrids og blåbær.
Jeg valgte at lave den med hindbær og lakrids.

Opskrift:
1 dl henkogt bær
1 dl skyr
1,5 dl skummetmælk
lidt raw lakrids

Jeg brugte min stavblender til at blende det hele sammen.

Super nemt og så smagte det dejligt!
Tak for inspiration Sofie!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar