søndag den 2. september 2012

Weekendhygge, Marselisløb og festuge

Denne weekend har stået i hyggens tegn. Brunch med Carina fredag formiddag på Cross Cafe ved Åen. Derefter shopping, lidt impulsivt og lidt praktisk til rejsen. Ja i dag er der kun 13 dagen til rygsækken lukkes og flyveren flyver mig til Delhi til Mette.

Da det var den sidste sommerdag i år, så skulle den nydes i festugens grønne park ved Rådhuspladsen, med en friskpresset juice fra Juice Joint.





Fredag middag besøgte jeg Mette og Emil til en rubber med fiskefrikadeller! Det blev også til en kop kaffe i gårdhaven og Bo joinede os til en kold pils, da han fik fri fra arbejde.

Ellers har weekenden stået på fødselsdagshygge for bror og søs, et kort smut til Aarhus festuge - synes jeg ville forkæle mig selv med en lille ting - en ny nøglering fra Marc by Marc Jacobs 



 og så skulle jeg smage en latte fra La Cabra som er åbnet i Graven 20. 
Fik kun foreviget kaffen, så billederne fra La Cabra er lånt fra deres facebookside!








Dernæst afsluttede jeg weekenden med Marselisløb med Idrætsforeningen søndag. 
Ja, billederne viser det vigtigste til Marselisløbet - grilpølser!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar