søndag den 28. oktober 2012

Cookies

ALLE ELSKER COOKIES!

Så derfor har jeg brugt min søndag formiddag på at bage to slags cookies, som jeg i morgen vil glæde mine søde kollegaer med.

Der er netop tre gode grunde til at de skal forkæles:
1. De har været super søde til at tage imod mig, og hjulpet mig igang i det nye job.
2. Jeg har holdt 4 ugers ferie, efterfulgt af 1,5 uges sygdom
3. Og så har jeg også lige fødselsdag på torsdag, men synes nu de skal have dem i morgen, så de er super friske.

Gode grunde ikke??
Hvem der bare var mine kollegaer?

Når jeg bager cookies bruger jeg altid Markus Grigos opskrift, fra den super inspirerende opskriftsbog om hjemmebag - og her er den!


Det er et must i et hvert køkken, der har trang til lækkert hjemmebag!

I dag blev det til Cookies med hvid chokolade, kanel og mandler:


Og så min yndlings - Cookies med hvid chokolade, hasselnøddel, tranebær og lakrids!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar