mandag den 13. august 2012

Tangkroen, Glad mad og sol

Solen har nu vist sig fra sin rigtig gode side i mange dage, hvor er det skønt! Jeg har fri i dag, så turen gik først forbi Glad på Frederiksbjerg, hvor der er et stort udvalg af lækre sager. Men alligevel fristet jeg ofte til at vælge deres salat! Det blev det også i dag, Salat med Kylling og avokado (Kunne ikke vælge, så betalte lidt ekstra for at få begge dele), derudover var der mange forskellige salater at vælge imellem, jeg valgte:
Rodbedetaziki, humus, kartoffelsalat, samt grøn salat og gulerod!
Hertil en frisk skive rugbrød og ja, i dag skulle de prøves, deres dadelkugler!




Videre gik turen til Tangkrogen og Marselis lystbådehavn. 
Fandt et godt sted i solen, hvor jeg kunne nyde min medbragte frokost og solen.
Super lækker salat, den går man aldrig fejl af, kan varmt anbefales.
Dadelkuglen var også et hit, men man kan sagtens være to til at dele. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar