torsdag den 22. august 2013

At gøre en forskel

Jeg har i lang tid, gået og tænkt over, det at gøre en forskel. 
Især efter min tur i Indien, kom der en følelse frem i mig, om at jeg ville ønske man kunne hjælpe hele Verden. Når jeg er ude i den store vide verden, så får jeg virkelig tingene sat i perspektiv og jeg bliver bekræftet i, at jeg har et fantastisk liv herhjemme i Danmark.
Vi kan komme i skole, til læge, vi kan drikke vandet fra vandhanen, vi får mad hver dag, vi er faktisk meget priviligeret og nogle gange nærmer det sig, meget forkælede.

Så, hvordan vil jeg kunne gøre en forskel?

I mandags tog jeg beslutningen og meldte mig som Planfadder og allerede igår fik jeg tilsendt oplysninger omkring mit fadderbarn.
Dette vil jeg rigtig gerne dele med jer, da jeg synes det er en stor beslutning, som jeg er rigtig tilfreds og glad for at have taget.

Som Planfadder vil jeg have mulighed for at skrive med barnet og familien og derudover vil der også være mulighed for et besøg. Skulle I have lyst til at vide mere om det at være Planfadder, så kan I læse mere her.

Men det jeg egentligt gerne ville vise jer, det er billedet af den sødeste pige, Wood, som er mit fadderbarn. Jeg glæder mig til at følge hende og til at modtage breve og billeder fra hende.
Wood bor i Haiti med hendes far og mor og bliver 5 år til november.
Er hun ikke bedårende?


Jeg kan ikke hjælpe hele verden, men kan jeg hjælpe et barn, så er jeg glad.
Håber I vil tage godt imod mine fremtidige indlæg om det at være Planfadder.

Rigtig god aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar