mandag den 5. august 2013

Langhoff og Juul

I dag er min første rigtige feriedag. 
Jeg gik på en meget tiltrængt 3 ugers ferie i fredags, og hvor er det en skøn følelse.
Som en god start på ferien, så skulle jeg i morges mødes med min søde søster og spise morgenmad. Jeg fik lov at vælge stedet, og valgte Langhoff og Juul.
Langhoff og Juul er et super stilfuldt, hyggeligt og indbydende spisested, der ligger i Guldsmedgade i Aarhus. En meget klassisk, kvalitetsbevidst og stilful indretning, som indbyder til hyggestunder og sludder i en dejlig atmosfære.

Søs og jeg valgte ret hurtigt at vi skulle have deres brunch og en latte.
Hurtigt fik vi serveret en rigtig lækker anretning og det hele var gennemført.
Meget mere vil jeg ikke sige, et sted der meget varmt kan anbefales.

Helt klart et besøg værd.
ps. næste gang skal jeg helt sikkert prøve deres pulled pork burger!!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar