søndag den 24. november 2013

JUICE



I den her uge har jeg drukket meget juice, nogle vil mene overdrevent meget juice. 
Men min juice buddy(læs: Anja) og jeg, gik all-in på juice, da vi mandag og tirsdag havde arrangement med arbejdet, og der blev serveret friskpresset juice.

De dygtige juicere var fra High on life og I kan se mere om dem her.
Så kan det være, I selv skal booke dem til et firmaarrangement eller en reception. 
På deres hjemmeside, kan man også se nogle af deres lækre opskrifter.

Jeg har selv en af de juicemaskiner de bruger, og jeg bruger den jævnligt.
I går blev det til en juice af:
rødbede
gulerødder
squash
ingefær
æbler

Jeg lavede to liter, så jeg havde også frisk juice til i dag!

Næste gang juicemaskinen skal igang, skal der laves ingefærshot (æble, ingefær og citron) hvis man drikker et ingefærshot om dagen, holder man sig rask hele vinteren!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar