tirsdag den 5. november 2013

Lidt om at have fødselsdag

Glæden ved at have noget at se frem til, det er det halve af selve oplevelsen, om det så er ens fødselsdag eller en rejse man jeg ser frem til.
Glæden ved at tælle ned til ens fødselsdag, ja, det bliver jeg aldrig for gammel til. Jeg tæller stadig i "hvor-mange-nætter-skal-jeg-nu-sove".
Men når selve fødselsdagen så kommer, så er det altid en fantastisk dag, og jeg glæder mig over det hvert eneste år.

I år startede min fødselsdag på den Permanente kl. 6 til vinterbadning med min fantastiske veninde Mette. Hun stod klar med flag, gave og fødselsdagssang, og så hoppede vi da lige to gange i det kolde vand.

Herefter gik turen til firma-spinning, hvor min søde kollega Helle sang fødselsdagssang for mig, og "hip hurra, det min fødselsdag..." til spinning. 

Hjem i bad, og så videre på arbejde, hvor alle mine søde kollegaer sad klar, til at synge fødselsdagssang for mig. Jeg elsker det, men alligevel bliver jeg lidt genert, når der sidder 10 kollegaer og synger kun for mig..

Kollegaerne fik serveret denne lækre sag:


...og resten af aftenen blev fejret med de her skønne fjollehoveder og mange flere.


Næsten en 24 timers fødselsdag blev det til, man skal jo have noget ud af dagen!

I går havde jeg en skøn aften med mine søde, dejlige, og fantastiske tøsekollegaer.
I aften kommer min kære og dejlige familie.
Så er der ikke mere fødselsdag for mit vedkommende, for jeg rammer et skarpt hjørne næste år!

Gå aldrig ned på at fejre fødseldag, det er en fantastisk dag, og jeg er beæret og målløs over alle de søde hilsner jeg har fået. 
I er så pisse søde allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar