torsdag den 2. januar 2014

Lækre LCHF boller

Jeg har efterhånden flere gange, delt mine erfaringer omkring opskrifter fra Madbanditten, og det bliver bestemt ikke sidste gang. Jeg er meget imponeret af Janes kreativitet med mad, og det giver mig selv, blod på tanden til at udforske det der LCHF, som alle taler om.

Her i juleferien, har jeg prøvet at bage nogle lækre LCHF boller, fra "Spis dig mæt og glad", I kan se lignende opskrift her og her.
I de her boller er der revet gulerod, som gør bollerne lækre svampede, men det gjorde også at dejen var lidt klistret, så jeg tilføjede dog lidt sesammel.


Jeg bagte bollerne 1. januar og de er stadig friske og lækre dagen efter, bare de bliver opbevaret i en lukket pose.
Jeg elsker at få en bolle med ost, og nu er det jo ikke noget problem, når man kan bage sådan nogle lækre boller!
Bollerne vil også være lækre til burger eller sandwich, så det skal prøves inden så længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar