mandag den 10. juni 2013

Dejlig miniferie

Beklager, at der den sidste uges tid, ikke har været så meget aktivitet herpå bloggen. Jeg har holdt en lille miniferie, og der har ikke været den tid til bloggeri, som jeg havde håbet. 
Jer der følger mig på Instagram, ved jeg har set en masse skønne mennesker, og har bestemt ikke kedet mig.
Tirsdag var jeg efter arbejde, i Botanisk have med de her søde kollagaer. 
Vi spillede kongespil og hyggede os. En skøn og hyggelig eftermiddag.



Ærgeligt mit holdt tabte, men forhåbentligt bliver der tid til revance i løbet af sommeren.

Onsdag var jeg til min søde farmors fødselsdag og på besøg ved mine forældre.

Torsdag var jeg i vandet for første gang i år, altså udenfor vinterbadesæsonen.
Det var simpelthen så skønt!

Derudover fyldte min søde veninde Rikke, 25 år i tordags, og det blev fejret sådan her!



Det var rigtig hyggeligt - tak for en hyggelig dag i torsdags og en hyggelig fest fredag aften.

I weekenden blev der slappet af.
Igår stod den på halvmarathon i Smilets By. Jeg løb ikke selv, men stod derimod klar med kolde forfriskninger og forplejning, til mine overseje kollegaer.
Håber det en dag bliver min tur, til at være så over-mega-sej!!



Hele dagen havde jeg selskab af de her to overskønne damer 

Håber I har været ude og nyde det gode vejr, og nydt det lige så meget som jeg har!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar