søndag den 16. juni 2013

Kyllingesalat

I dag var en af de søndage, hvor intet var planlagt og jeg kunne gøre lige, hvad jeg havde lyst til. Elsker de dage, hvor der er plads til at være impulsiv, når der ikke altid er plads til det i hverdagen.
Men da min søde storebror, i morges skrev, at jeg kunne komme med til Fyn og se med søde svigerinde optræde med Verdenshold nr. 8, ja så kunne jeg ikke andet end sige JA!
En hyggelig dag med storebror og mor, og en kæmpe oplevelse at se de mega dygtige gymnaster optræde. 
Det var bestemt hele turen værd!



Efter en lang køretur, og indkøb til ugens madlavning, så stod den på aftensmad. Ugens madlavning bliver dog meget begrænset i denne uge, da jeg er booket op, hver eneste aften. 
Mandag: Madklub ved Carina
Tirsdag: Lang dag på job
Onsdag: Venindebesøg i Auning med Mette
Torsdag: Ud og spise med arbejdet
Fredag: Fredagsøl

Men hvad pokker, det er jo ene gode ting, så ser frem til en skøn uge!

Her til aften blev det en nem aftensmad, blandet frisk salat, med abrikoser, gulerod, tomat, fetina og tomater. Imens jeg lavede salaten, havde jeg tilberedt kyllingen.
Skær et kyllingebryst op, fyld med friske krydderurter, frisk mozzerella og pesto, og pak den kyllingebrystet ind i seranoskine og drys med peber.
Tilbered i ovnen til det er gennemstegt.

Lad det køle af, og skær i skiver.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar