lørdag den 29. juni 2013

Il Mercatino

I Mejlgade i Aarhus, ligger nogle madsteder, som man bliver ved med at komme tilbage til. Hvis jeg skulle fortælle om dem alle nu, så vil jeg aldrig blive færdig.
Men mon ikke det kunne være en anledning til, at komme på besøg på mine Mejlgade-yndlings-madsteder, så vil jeg i hvert fald fortælle jer om det.

Men det jeg egentligt ville dele med jer, var mit besøg på Il Mercatino igår.
Det er byens bedste italienske købmand, de har alt til det italienske køkken og det er lækkerier der er kræset for.
Fx. deres pizzaer, er ægte italienske pizzaer med tynd sprød bund, og med lækkert varierende fyld, man ikke finder særlig mange steder.

Igår var det min frokost jeg var på jagt efter, og det blev til en af deres lækre lune Panini. Her er mit problem bare altid, er det er så pokkers svært at vælge. 
Igår blev det med stærk salami, mild ost, rucolasalat og pesto.

Hvis der er nogle af jer der ikke har besøgt stedet, så se og kom afsted!.
ps. deres tiramisu kan også anbefales!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar