onsdag den 31. juli 2013

Et sted, der varmt kan anbefales...

 I torsdag, var jeg ude og spise med min søde veninde Sisse. 
Vi kunne ikke helt beslutte os, om hvor vi skulle spise, så vi tog det sikre valg.

Valget faldt på Cafe Juliette, som ligger i Jægergårdsgade i Aarhus.
Indretningen er i en gennemført hyggelig stil, stemningen og betjening i top, og maden er super lækker. 
Vi fik begge to en tapassanretning og et glas hjemmelavet citronade.
Super lækkert!


 Den lækre citronade skal jeg prøve at have lavet selv, og skal helt sikkert nok dele det med jer. Håber det bliver en kæmpe succes, for så skal det helt sikkert serveres i mine nye glas. 
Jeg har nemlig længe gået og luret på nogle glas i Ikea, (læs: de sidste 3 gange jeg har været i Ikea, har jeg haft fat i dem) og i dag kom de så med hjem... 
Det der afgjorde det, var nok at vi fik serveret citronade og vand i dem, på Juliette i torsdags. Jeg overbeviste mig selv om, at det måtte være skæbnen og jeg derfor måtte eje dem. (Man kan lige ane dem, i baggrunden af billedet)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar