søndag den 21. juli 2013

Søndagshygge når det er bedst

Hvis man kunne lave en opskrift på en perfekt søndag, så er denne i dag, meget tæt på det perfekte. Jeg vågnede tidligt, ja tidligt, det vil sige kl. 6. Solen skinnede og fuglene pippede, så kunne ikke finde på en bedre ide, end at stod op. Jeg lavede kaffe og spiste en ristet rugbrød med ost.
Kl. 8 stod jeg ved den Permanente, og det var den perfekte morgen.





2 lange badeture og en masse sol senere, kørte jeg til Rønde, for at nyde det gode vejr.
Vi spiste frokost og hen på eftermiddagen smuttede mor og jeg til Nappedam og tog endnu en dukkert. Vandet er så fantastisk lige nu, så hvis I ikke har været i det, så se at kom afsted, temperaturen er ikke en undskyldning.






Efter badeturen fik vi lækker chokoladekage og hjemmelavet jordbæris, som mor lige havde bikset sammen -
L Æ K K E R T...
Vi hyggede i solen, grinede og snakkede og fik lækker grilmad til aftensmad. 
Indimellem fik vi ordnet vaskettøj, hvilket betyder at jeg skal sove i nyvasket og ude tørret sengetøj i nat. Findes der noget bedre??

I morgen skal jeg ses med søde Rikke, hun er endelig hjemme fra sommerferie i Italien.
Jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar