lørdag den 20. juli 2013

Lækre lakseruller

Når det er varmt og solen skinner, så gider jeg ikke stå i køkkenet hele dagen. 
Men heldigvis har jeg nu også mest til let og sommerligt mad.
Derfor var jeg ikke i tvivl om menuen her til aften...
Jeg besluttede at jeg langt om længe måtte prøve at lave mine egne lakseruller.
Ikke som dem du kender fra sushibutikken, men en lidt anderledes rulle, uden ris.

Inspirationen til rullerne har jeg fået her
Kig endelig forbi, det er en ret spændende blog!
Tusind tak Ulla, for inspiration!

Til to ruller brugte jeg:
200 gram laks
½ pakke flødeost
wasabipaste efter smag, jeg brugte nok 2 teskeer
en lille avokado
agurk i tynde stave

Ruller er super lækre, og smager godt nok de dyppes i soya.
Næste gang vil jeg prøve at lave en variation med røget tun eller hellefisk.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar