fredag den 18. januar 2013

Jeg kan kun blive glad i låget...

Endelig fredag!
Men hvor har det dog været en skøn uge, i skønt selskab!

Mandag:
 Arbejde, eftermiddagssnack og så var jeg til spinning, ved min yndlingsinstruktør Frederik! Ja, og så i selskab med endnu en sød Frederik. Dobbelt-up på Frederik, så bliver det da ikke meget bedre!
Igennem de 55 minutter, kommer man igennem hele følelsesregisteret, men slutter heldigvis med den mest fantastiske følelse i kroppen.








Efter træning, var jeg så heldig, at min søde søster havde lavet aftensmad, hjemmebagt pizza, uhm! 


Tirsdag:
Var faktisk en skøn dag også. Den startede bare dårligt, da jeg kl 7.30 opdagede at en idiot havde lavet en bule i min bil! Så til jer der parkerer ved Marselis Boulevard, pas på jeres biler!! Jeg forstår ikke, hvordan man bare kan køre uden at give sig til kende, man lavet vel ikke bulen med vilje? 


Onsdag:
Startede dagen med at bade, det er en fantastisk følelese at være i det kolde vand. Der er istapper på trapperne og onsdag morgen fald sneen ligeså let - me like!

Efter arbejde tøsehygge på Cafe Stiften med søde Seher og søde Anne! Jeg har altid svært ved at vælge, da menukortet indeholder en del lækkerier. Men valget faldt på en bagel med stærk tun og en Heartbeat til (Til jer der ikke kender den, så er det en skøn friskpresset juice af frugter og grøntsager - især ingefær og rødbede er meget dominerende)




Næste gang skal jeg smage deres Chili con carne!

Nu er det så fredag, arbejdsdagen er ovre, og jeg skal have ugens første hjemmehyggeaften, og hvor har jeg glædet mig.

God weekend derude!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar