søndag den 20. januar 2013

Smukke Aarhus

Aarhus er smilets by, og ligesom et smil, så er Aarhus bare smuk!
I morges havde jeg fornøjelsen af at se Aarhus i den tidlige morgenstund. 
Kigget ud over havet, hvor jeg kunne ane solens varme farve i horisonten, er noget af det smukkeste og dragende jeg kender til.

I kan selv gætte, hvad jeg lavede her tidligt i morges... Men ja, jeg var selvfølgelig nede og vinterbade  
Jeg er blevet fuldstændig vild med det kolde vand, det slår sku benene helt væk under mig. I denne uge blev det til tre ture i vinterbadeklubben. Nogle mener jeg ikke er helt normal - men det tager jeg nu som et kompliment!

Kan man bade på forskud? For jeg tror måske ikke der er iskoldt vand i Thailand  



Jeg fik også lov at kigge ud over byen da solen stod op, og se hvad jeg så...
En meget smuk by  






2 kommentarer:

  1. Sikke en fin Blog. Mange spændende indlæg. Og hvor er du vild at du bader i det kolde kolde vand, men det må være så forfriskende.

    Knus Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene,
      Tak for din hilsen - det varmer altid :-)
      Ja, havde du spurgt mig for et år siden, så havde jeg ik troet jeg ville blive sådan rigtig vinterbader, men det er fedt!
      Sig til hvis du skal med ned og prøve det!
      Knus Karina

      Slet