torsdag den 3. januar 2013

Madinspiration

Efter alt julemaden, har jeg lyst til noget der slet ikke minder om jul! 
Jeg har derfor været på udkig efter nogle spændende opskrifter på noget dejlig let og sundt mad! Hvis I har nogle opskrifter I vil foreslå, så skriv endelig en kommentar til dette oplæg!

Jeg er faldet over denne skønne blog HER, med en masse flotte billeder og spændende opskrifter! 
Blomkålspandekager
Bundløs Pizza
Lækre salater og meget mere!

Så er der også Louisa Lorangs inspirerende madblog HER!
Mormorkylling
Asianstyle nudelsalat med kødboller
Hot nudelsuppe med rejer

Sidst vil jeg introducere den HER blog!
Jeg er slet ik nået i bund med den endnu, der er både inspiration til madplaner og lækre opskrifter.
Braiserede jordskokker med savoykål og bacon
Broccoli med avokado, persille og valnødder
Blomkåls couscous med linser, persille og citron

Ja, hvor skal man starte? 
Det er vist bare at få lavet en indkøbseddel og komme igang!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar