mandag den 18. februar 2013

Hygge i stuen

Det er mandag og det småregner. 
I eftermiddag sad jeg og kiggede ud af vinduet og drømte om at foråret er lige om hjørnet. 
(Hmm ja, jeg var godt nok på job, men det er så fristende, når man sidder ved et stort vindue)
Det var derfor meget nemt, at overbevise mig selv om, at tage tidligt fri, tage i IKEA og impulshandle og derefter at tage hjem, gøre rent og lave lækker aftensmad.

På et split-sekund, blev den mandag bare meget bedre!

Turen til IKEA har været i tankerne længe.
Af 2 grunde faktisk:
1. Jeg ønskede mig et lammeskind i julegave jeg ikke fik
2. Jeg vil altså prøve at bage et støbejernsbrød - basta!

Tro det eller lad være, men jeg kom fra IKEA med kun de to ting, så der var faktisk ikke meget impuls over det, når jeg faktisk har overvejet det i 3 måneder, mindst!

Men se, hvor fin stuen blev 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar