søndag den 10. februar 2013

Ude godt - men hjemme bedst!

Hjemme igen efter en skøn og afslappende ferie i familiens tegn!
14 dage i sol og varme går hurtigt, især når man er i godt selskab.
Når jeg er ude i verden, får jeg sat alting i perspektiv. De rolige stunder på drømmesengen og solnedgangene og de mange indtryk, sætter tankerne igang, og jeg bliver mindet om, hvor glad jeg er for mit liv og hvor godt jeg har det!

"At rejse, er at leve", det kan ikke siges meget bedre. 
Livsenergien og humøret får et boost, det er så livsbekræftende.

Men selvom ude er godt, så er hjemme bare bedst!



Tusind tak til søde mormor for en skøn ferie 


I dag står den på luksushygge herhjemme - livsnyderen bliver helt sikkert plejet i dag!

Yndlingsrundstykke fra Schweizerbageren


Yndlingsrugbrød fra Emerys


Kaffe 

Og senere skal I hilse på de her to - kan I gætte hvad det er?





4 kommentarer:

  1. Fastelavnsbolle???
    Velkommen hjem smukke. Har været dejligt at følge med. Ferier er skønne - men det er hverdagen som fylder mest, så det er så vigtigt at den er god/bedst.
    Knus, Iben

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hvad andet skal man spise når nu det er fastelavn... Den fra Emerys er ikke en fastelavnsbolle, men noget der faktisk er bedre :-)
      Hvor har du ret søde Iben!

      KNUS Karina

      Slet
  2. Og sikke en dejlig familie du har.

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK - Jeg er også ret glad for dem!

      Slet