tirsdag den 26. februar 2013

Kokkens fisk og delikatesser

Jer, der følger mig på Instagram, I så tidligere i dag, at jeg var et smut forbi denne gade, som er en af mine yndlingsgader i Aarhus.


For år tilbage døbte min søde søster og jeg den "Stinky street"
Det var nok mest fordi der altid lugtede af sur ost, når man gik forbi Grand Fromage.

Det er selvfølgelig Guldsmedgade jeg besøgte, og i dag med det ene formål, at besøge Kokkens fisk og delikatesser

Et nødvendigt og vigtigt forårstegn for mig, er stenbidderrogn.
Desværre var de ikke på hylderne i dag, men må prøve igen om nogle dage.
Den søde ekspedient fortalte at de havde haft dem i lørdags.
Så juhuuu, foråret er altså på vej!

Men til jer, der ikke kender denne skønne fiskebutik, så tag et smut forbi.
De har de lækreste fiskedeller - især dem med laks.
Ja, hvis man elsker fisk, som jeg gør. Så går man IKKE tomhændet derfra!






Følg mig på Instagram under Karinaoellgaard 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar