fredag den 10. maj 2013

Risotto med friske asparges

Siden jeg i marts måned var i Torvehallerne og købte en ny kogebog, har jeg haft lyst til at lave en af de mange lækre retter.
I aften blev så min debut med hjemmelavet risotto, og det er bestemt ikke sidste gang!
Kogebogen jeg købte var denne:


Man skal ikke lade sig narre af overskriften Grød. Det er lækker grød, i flere varianter, og så er det opskrifter på alverdens former for risotto.
Bogen er opdelt efter sæson, hvilket glæder mig. Da jeg elsker at bruge årstidens grøntsager og frugter.
Netop nu, er asparges på sit højdepunkt, og derfor var den i centrum her til aften.

risottoen blev intet mindre end fantastisk og jeg kan kun opfordre til at kigge nærmere på denne kogebog. Alternativt tage et smut forbi deres hjemme side her, eller besøge dem i fx. Torvehallerne.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar