søndag den 8. september 2013

Food Festival 2013 i Aarhus

Der har været stille på bloggen de sidste 14 dages tid. 
D. 26 august startede jeg på job igen efter 3 ugers ferie. Det havde jeg glædet mig til, da jeg faktisk godt kan lide hverdagen. Hverdagen er jo den, som fylder mest, så skulle man jo helst godt kunne lide den.
I sidste weekend var jeg på Fyn, rettere sagt Glorup Gods, til aktivitetsdag med arbejdet. 
Det var en fantastisk dag med mine søde kollegaer. 
Den sidste uge har stået i festugens tegn, venindehygge og Food Festival.
Der har derfor været travlhed på programmet, men heldigvis en masse fornøjelige øjeblikke og nogle skønne mennesker, at tilbringe dem med.
Man siger jo, at tiden flyver afsted, når man er i godt selskab.

Men det jeg egentligt vil dele med jer, er et par billeder fra Food Festival på Tangkrogen.
Jeg brugte min fridag i fredags til denne skønne festival, sammen med søde Mette.
Festivallen lukker først i dag kl. 19. - I kan læse mere om det her.

Mette og jeg var lidt usikre på, om vi ville gå sultne derfra, men jeg skulle hilse og sige, at det gjorde vi ikke. Der var så mange lækkerier, og vi skulle jo smage det hele.

brombær og æble smagning
chili con soya (se mere her)
pil-selv-rejer med mayo
muslinger
laks og rejer
håndflæsk
HELT chili og lakridshonning
spegepølser og ost
skyr softice med rodbedemarengs og lakrids
skyrpandekager
lækre grøntsager
grød
rygeost

Ja, jeg kunne blive ved, så se at kom afsted, og smag løs.
Noget af det jeg kommer til at fortælle mere om, er helt sikkert skyrpandekagerne og så den dersens chili con soya. 
Men altså, billeder siger mere en tusind ord, så her får I lidt stemning!













Ingen kommentarer:

Send en kommentar