onsdag den 11. september 2013

Lokkemad - loppemarked på søndag

Nu nærmer tiden sig søndag, hvor der er Loppemarked i Mølleparken i Aarhus.
Jeg glæder mig helt vildt, og har her til aften gået og pakket lidt ned til min stand.
Jeg ved også at min veninde Rikke, som jeg skal dele stand med, også pakker på livet løs.
Så tøser, glæd jer til at besøge os i Mølleparken på søndag fra kl. 10-16.

Her er lidt af det jeg sælger på søndag:

hjemmestrikkede pulsvarmere og huer
lækre stik, blandt andet fra Munthe plus Simonsen
kjoler, blandt andet fra Rützou og Inwear
sorte stiletter
smykker og smykkestativer
vinterfrakke med pelskrave fra Minus
kaninvest fra Stampe
Sorel vinterstøvler
leo-loafers
sort buksedragt fra Tiger of Sweden
tasker og punge
bukser fra Munthe plus Simonsen





Jeg glæder mig meget til at se jer - kom endelig forbi og hils på!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar