søndag den 17. marts 2013

Brunch hygge og snaskede snegle

Da jeg startede dagen i køkkenet i morges, så det sådan her ud, ud af vinduet!




Jeg var tidligt oppe, for her til formiddag, skulle jeg have besøg af to rigtig søde piger, Carina og Dorthe. Vi har en madklub sammen, normalt er vi fire, men i dag kunne Sara desværre ikke.





Det var en super hyggelig formiddag, med en masse tøse-snak og grin.
Men derudover også en masse mad!

Frisklavet juice af ingefær, gulerod, æble og ananas. 
Jeg snød lidt og blandede det med købt appelsinjuice, da de sidste appelsiner jeg har købt, har været lidt kedelige.



Søde Lottes rejesalat, ost, pålæg og hjemmebagt leverpostej.
(Leverpostejen er købt frossen i Salling, så man selv kan bage den, det kan anbefales)

Frisk frugt.

Kaffe, masser af kaffe.

Hjemmebagt brød.

Og så de snaskede snegle - se opskriften her!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar