lørdag den 2. marts 2013

Morgenstund har guld i mund

Jer der følger lidt med, I ved, at der er ting her i livet, der gør mig specielt glad!
En af dem, er de fantastiske solopgange, og det gør mig faktisk helt glad i låget!!

I denne uge har det været helt fantastisk. Husk og nyd dem.
Hver eneste solopgang er unik og ubeskrivelig smuk.

En der også er tosset med solopgange, er min søde, søde mor.
Vi har det med at overraske hinanden med solopgangbilleder, det er faktisk ret hyggeligt!
Den anden morgen udvekslede vi dem her med hinanden.

Rønde

Aarhus
Smukt ikke?

Torsdag morgen var jeg med søde Mette nede og bade. Kl. 7 var solen ikke stået op endnu, men man blev budt velkommen ved den Permanente, med et fantastisk lys, en mild luft og ikke en vind der rørte sig.





Anden gang vi skulle i vandet, stod solen op. Solen lignede en lille rund ildkugle, som den lå i vandoverfladen. Det var den vildeste oplevelse, og det giver mig simpelthen det største energiboost jeg længe jeg har oplevet.

Da vi tog hjem, så det sådan her ud.


Det er simpelthen smukt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar