lørdag den 30. marts 2013

Påskelørdag

Det blev langt om længe påske. 
Egentligt skulle jeg have været i sommerhuset i Blokhus, men det er simpelthen bare for koldt.
Så de første dage tilbragte jeg i Rønde med min dejlige familie.

I dag startede jeg dagen, på den bedst tænkelige måde, sammen med søde Mette.
I vandet tre gange, vi må være der, så længe vandet er minusgrader, og herefter til spinning.
Bedre lørdag morgen, og i bedre selskab, findes ikke.

Her i eftermiddag havde jeg min søde mor og far på besøg.
De er altid så hjælpsomme!
I dag skulle min far hjælpe med mit "nyt på væggen projekt".
For at lokke lidt havde jeg bagt påskesnitter og grydebrød.
Opskriften på påskesnitterne kan I se her!

Resultatet blev fantastisk - tak 

Til venstre: Marie Moos, købt til Edition
Til højre: Print af Mic, se hendes blog her!





Nu sidder jeg og nyder det fine resultat, drikker hyldeblomst og danskvand (Det sidste fra vores hyldeblomstproduktion sommer 2012) og læser Elsebeth Egholm!

Nu mangler jeg kun en ny sofa, den skal jeg ud og kigge på tirsdag - for jeg har ferie!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar