søndag den 7. april 2013

Supperclub på Rarbar

I aftes var jeg til Supperclub på Rarbar i Jægergårdsgade.
Det er et super fint koncept, hvor man betaler 150 kr. for 3 retter (180 kr. hvis man ønsker velkomstbobler)
Når man bestiller bord, ved man dog ikke, hvilken kok der laver maden, og hvad menuen står på. 

I aftes var jeg afsted med tre skønne tøser, Rikke, Mette og Sisse.
Inden Supperclub, mødtes vi lige ved Rikke og fik et glas bobler fra Smagførst!
Derudover fik jeg mulighed for at lufte mine nye yndlingssko - wuhuuu!


Beklager kvaliteten af billederne fra Rarbar, men der var dømt hyggebelysning!

Vi fik, efter min mening, en lidt uheldig forret. En andeterine med salat, der mindede mest om en for fed leverpostej!
Hovedretten var til gengæld super lækker. Lyssej, lækker sauce, grøntsager og kartofler.
Desserten var en lækker dessertkage med hindbær og flædeskum og frysetørret hindbær på toppen. 
Vi gik derfor ikke sultne hjem!

Et koncept, der helt sikkert kan anbefales.




Tak for en mega hyggelig aften 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar