søndag den 7. april 2013

Torvehallerne i København

Jeg har hørt meget om Torvehallerne, og læst meget om Torvehallerne, derfor skulle jeg et smut forbi, når jeg nu var i København.
Til jer der ikke kender Torvehallerne, så kan I se lidt mere her!

Torvehallerne ligger på Israels Plads, tæt på Nørrebro Station, og er et KÆMPE slaraffenland for madelskere. Der er omkring 60 forskellige stader med alt, hvad hjertet begærer.


Torvehallerne oser af kvalitet, friske råvarer, og hygge!
Det var en fornøjelse at komme der, og dufte, smage og nyde Torvehallerne.



















Inden mit besøg, havde jeg hørt at der ved Ma Poule i Torvehallerne, serveres byens bedste sandwich. Så den skulle selvfølgelig smages. 
Den består af en lækkert stykke ciabattabrød smurt med en majsgul sennep, og hertil pyntet med lidt rucola. Derudover kommer der en solid portion revet and.
Det smagte møj godt, men måtte overgive mig, kunne ikke spise en hel sandwich.



Til min store skuffelse, så blev det, det eneste jeg spiste i Torvehallerne, da jeg simpelthen ikke kunne klemme en bid mere ned.
Men derfor en god anledning til at komme tilbage.

Men jeg købte dog en ny kogebog, "GRØD" og den kommer I til at høre meget mere om. GRØD har også deres egen stand i Torvehallerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar